26 Şubat 2012 Pazar

ateşini harlamak için bi içki daha sevgilim,zaten bu son gibi...

pasaklı,ucuz gibisin bu gece otoban kadını gibi
arsızcasın bi parça
kızma sakın
biliyorsun
aslında seni şuh ve alımlı bulurum
yosmam
boynunda dün içtiğimiz şarabın tadı var hala
teninde yıllanmış sanki
süsünden bişey kaybetmemişsin
ama kıyafet uyumsuz gibi
kokun parfüm,sigara,benle karışık sen
tütsülüyor geceye
barda
içkiyi de abartmış
dönen dünya değil ona,ta kendisi o
battaniyeyi çekeyim prizden
bu gece gereği yok gibi
aslına bakarsan bu son olmalı
ülserim azdı bu sıralar
zaten sarılmanda ihtiyaçtan gibi
bu yüzden sendeki meleği artık yakalayamıyorum
oysa ben büyütmüştüm onu
kanatlarını okşayıp,yaşamın soğukluğuna bırakıp
üşüdüğünde kanına karışıp ısıtırdım
onsuz bir hayat...anlamı yok artık hiçbir şeyin
bensiz hallerine bakırlırsa
sen zaten
benden geçmişsin
uzatmalardayız sonuç belli
sadece seyircileri tatmin ediyor gibiyiz
kayıp aranıyor yazısını
etiket yapmışsın gittiğin barlarda
benim artık sevgilim yok dermişcesine
ateşini harlamak için bi içki daha sevgilim
zaten bu son gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder